Njegov hirurški precizan pogled je oružje koje mu pomaže da se nosi sa brojnim inovacijama koje potresaju sektor tetovaža.
Njegova mirna ruka je poput ruke Dejana Bodiroge koji u finalu Svetskog Prvenstva u košarci 2002. godine ubacuje poslednje koševe za pobedu nad Argentinom.
Foto / intervju.rs / Zdravko Stoilković
Njegov um analizira spiskove boja i setova koje koristi kako bi oslikao slike gotove, spotove, koktele molotove… On je crni pojas u tetoviranju – Uroš Vujadinović iz Tattoo studija „Black Dahlia“.
Vujadinović poseduje sposobnost da se konektuje sa modelima koje tetovira, te da stvore koheziju iz koje će proizaći upravo ono delo koje je klijenta proganjalo u snovima.
Foto / intervju.rs / Zdravko Stoilković
Skroman u izboru reči – Uroš više voli kada njegova dela govore o njemu. Objašnjava za intervju.rs da je tetoviranje umetnički medij kroz koji se tattoo majstor izražava. Kada je započeo sa prvom tetovažom kod prijatelja Dejana, spontano je izveo još nekoliko majstorija nakon kojih je stekao titulu umetnika koji obećava, što je broj porudžbina koji je krenuo da pristiže i potvrđivao.
– Nekoliko godina kasnije, tetoviranje se drastično promenilo, od same tehnike do likovnosti. Danas se najčešće oslikavaju životinjski motivi, cvetovi i portreti. Srpska Tattoo liga je na zavidnom svetskom nivou, puno je talentovanih majstora – objašnjava Uroš.
Foto / intervju.rs / Zdravko Stoilković
Navodi da većina srpskih tattoo majstora radi realizam, dok u svetu možemo videti mnogo drugih stilova. Dešavalo se da klijente savetuje da ne rade neku tetovažu zbog loše reference. Kaže da je higijena na visokom nivou tako da je rizik od zaraza i infekcija nemoguć, ali da klijent mora voditi računa o svojoj tetovaži u procesu zarastanja kako ne bi došlo do komplikacija.
– Na mojoj tattoo stolici mnogi su se preznojavali, zapitkivali me da li će mnogo boleti, ali još niko nije odustao. Postoje kreme koje se mažu na kožu pre tetoviranja i privremeno daju anesteziološko dejstvo, ali ih izbegavam iz razloga što menjaju strukturu tkiva na kome radimo tetovažu, otežavaju rad i usred tetoviranja izgube anesteziološko dejstvo. Klijentova želja da uradi tetovažu je najbolja anestezija. Tada bol postane zanemarljiv – ističe Vujadinović.
Objašnjava da je osnova dobre tetovaže konstantan kvalitet unosa boje pod kožu, uz vođenje računa o balansu kako se ne bi isuviše povredila koža.
– Sa druge strane ne smemo previše ni štedeti kožu jer to može da dovede do lošeg kvaliteta tetovaže nakon zarastanja. U zavisnosti od stila moraju se poštovati neka osnovna pravila kao što su kod „old school“ tetoviranja debele i precizne linije ili realizma veran prikaz trodimenzionalnosti. Za sada sam se najviše pronašao radeći „Realizam“ i „Neo traditional“ – kontemplira Uroš prepuštajući dalje da njegova dela govore umesto reči.
Izvor / intervju.rs
Zakažite svoj termin na vreme u tattoo studiju “Black Dahlia“
www.tattoobeograd.rs
2 Comments