Povežite se sa nama

intervju.rs

MEDIJSKA CENZURA: TV PRVA nije emitovala prilog o napadu Srpskog telegrafa na Dragana Bjelogrlića

Foto/Medija Centar

Vesti

MEDIJSKA CENZURA: TV PRVA nije emitovala prilog o napadu Srpskog telegrafa na Dragana Bjelogrlića

Ekipa TV PRVE je prisustvovala konferenciji za novinare Dragana Bjelogrlića o napadu Srpskog telegrafa na njega i njegovu porodicu, ali prilog u vestima i u drugim informativnim emisijama nije emitovan.

“Šokantno otkriće, Bjelin sin zgazio čoveka“

„Sramota! Nehuman potez, Bjelin sin slomio nogu motoristi, pa ga ostavio na putu!“ neki su od naslova Srpskog telegrafa koji su razbesneli glumca.

Bjelogrlić smatra da su razlozi ovakvog napada na njega kritičko razmišljanje o stavovima u društvu i posledica gostovanja na tribini opozicionog dnevnog lista “Danas“.

-Četrnaest meseci posle pomenutog događaja, i to baš u nedelji u kojoj sam ja na tribini lista “Danas“ izneo neke svoje stavove o društvu u kome živim, dan posle gostovanja u emisiji kod Ivana Ivanovića i u noći promocije nove sezone moje serije “Senke nad Balkanom“, pojavljuju se dva tendenciozna teksta sa lažima na naslovnoj strani i u naslovu teksta. Oba ta teksta bespoštedno stavljaju mog sina na stub srama, iako je, pretpostavljam, svima jasno i nema dileme – meta sam bio upravo ja. Vi koji ovo radite, mislite da je Srbija samo vaša, zajebali ste se. Malo je i moja – ogorčen je bio glumac Dragan Bjelogrlić.

Uređivačka politika TV PRVE je od nedavno pod kontrolom Aleksandra Vučića. Pitamo čelnike ove televizije: Ko je dao nalog za obustavu priloga?

Kontaktirali smo neke kompetentne ljude sa pomenute televizije da nam daju odgovor na pitanje Zašto nije emitovan prilog u vestima, a poslali ste novinara na konferenciju? ali nismo dobili nikakav odgovor.

Izvor/intervju.rs

Nastavi da čitaš
Ostavi komentar

Ostavite Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Više u Vesti

Najčitanije na intervju.rs

Na Vrh